Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
byta ut mina trouble makers från 05. mot?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kebacken" data-source="post: 866268" data-attributes="member: 63645"><p>hej!</p><p></p><p>måste skaffa nya parkskidor eftersom de går inte å svänga på mina gamla troublemakers längre.</p><p>har åkt på dem i typ 5 år, dom är 185 cm vilket är lite för långt. hade samma skida fast 178 innan som gick av dock.</p><p>dock jävligt nöjd medm ina troublebmerks, hårdhetosv</p><p></p><p>ska köpa nytt nu. men vad? är ju sån djungel. </p><p></p><p>kriterier:</p><p>minst 178cm max 182cm</p><p>inge rocker va?</p><p>ingen allroundskida som ska funka överallt</p><p>inte för mjuk, är som sagt nöjd med mina troublemakers.</p><p></p><p>provade suspect 181 i höstas tyckte dom va nice. men ja täntke ändå höra med er experter vad ni säger....</p><p></p><p>har influensa, ursäkta stavning m.m.</p><p></p><p>justja, åkare/stil:</p><p> jag är typ 90kg och 185 lång själv. med en starköl i magen sätter jag 270 upp och en 720 här å där, men glansdagarna är förbi</p><p></p><p></p><p>xoxo</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kebacken, post: 866268, member: 63645"] hej! måste skaffa nya parkskidor eftersom de går inte å svänga på mina gamla troublemakers längre. har åkt på dem i typ 5 år, dom är 185 cm vilket är lite för långt. hade samma skida fast 178 innan som gick av dock. dock jävligt nöjd medm ina troublebmerks, hårdhetosv ska köpa nytt nu. men vad? är ju sån djungel. kriterier: minst 178cm max 182cm inge rocker va? ingen allroundskida som ska funka överallt inte för mjuk, är som sagt nöjd med mina troublemakers. provade suspect 181 i höstas tyckte dom va nice. men ja täntke ändå höra med er experter vad ni säger.... har influensa, ursäkta stavning m.m. justja, åkare/stil: jag är typ 90kg och 185 lång själv. med en starköl i magen sätter jag 270 upp och en 720 här å där, men glansdagarna är förbi xoxo [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
byta ut mina trouble makers från 05. mot?
Tillbaka
Topp