Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
byta ut mina trouble makers från 05. mot?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Corin" data-source="post: 866348" data-attributes="member: 54815"><p>Du är 185 cm och väger 90. Och tycker 185 är för långt? Jag skulle nog säga att 185 är för kort. JAg har själv ett par Alpha 2 i 182 för parken och tycker dessa är på tok för korta. Och jag är då 178 cm och väger 70. Men smaken är väl olika. </p><p></p><p>När det gäller vilka lagg du ska ha så är väl vilka nya som helst bättre än Troublemakers, hade ett par sånna förut, fyfan vilka dåliga skidor.</p><p></p><p>Annars sök, finns en massa väldigt liknande trådar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Corin, post: 866348, member: 54815"] Du är 185 cm och väger 90. Och tycker 185 är för långt? Jag skulle nog säga att 185 är för kort. JAg har själv ett par Alpha 2 i 182 för parken och tycker dessa är på tok för korta. Och jag är då 178 cm och väger 70. Men smaken är väl olika. När det gäller vilka lagg du ska ha så är väl vilka nya som helst bättre än Troublemakers, hade ett par sånna förut, fyfan vilka dåliga skidor. Annars sök, finns en massa väldigt liknande trådar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
byta ut mina trouble makers från 05. mot?
Tillbaka
Topp