Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Byta ut Monster 85 mot nya - förslag?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AKvS" data-source="post: 492831" data-attributes="member: 14045"><p>Hej!</p><p></p><p>Jag har själv ett par monster 85:or (186) som jag är supernöjd med men jag förstår din problematik, hänger benen inte med så är de inte så roliga. </p><p></p><p>Jag var själv rätt sugen på ett par K2 Coomba men efter att ha testat dem så tyckte jag att de var lite väl mjuka, ok för att de är till för mjukt mjukt mjukt men om man skall ha dem som 'sverigeskidor' så fungerar de inte tillräckligt bra. </p><p></p><p>Har du kollat på Völkl mantra? Jag tycker de är lite lättare att hantera än 85:orna och borde ändå ha bättre flyt. Kolla också på Elan 888 eller 999. Lite mer åt K2 coomba hållet men mycket bättre i pisten.</p><p></p><p>lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AKvS, post: 492831, member: 14045"] Hej! Jag har själv ett par monster 85:or (186) som jag är supernöjd med men jag förstår din problematik, hänger benen inte med så är de inte så roliga. Jag var själv rätt sugen på ett par K2 Coomba men efter att ha testat dem så tyckte jag att de var lite väl mjuka, ok för att de är till för mjukt mjukt mjukt men om man skall ha dem som 'sverigeskidor' så fungerar de inte tillräckligt bra. Har du kollat på Völkl mantra? Jag tycker de är lite lättare att hantera än 85:orna och borde ändå ha bättre flyt. Kolla också på Elan 888 eller 999. Lite mer åt K2 coomba hållet men mycket bättre i pisten. lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Byta ut Monster 85 mot nya - förslag?
Tillbaka
Topp