Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Byta ut rambindningen Marker F12 Tour till Shift/Duke?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="free_fall" data-source="post: 1248993" data-attributes="member: 52575"><p>Gillar UCPA och deras koncept men av erfarenhet är det alltid bäst att ta med egna skidor.</p><p></p><p>För övrigt var det mycket negativitet i tråden här kring själva frågan tycker jag. Klart man kan tura med sina rambindningar men det är inte lika smidigt upplever jag.</p><p>Jag hatade verkligen att tura med mina Marker Duke EPF men det har blivit en mycket stor skillnad sen jag bytte till Shift. Bindningen är lättare och det är smidigare att inte lyfta hela bindningen i varje steg. Tycker även åkkänslan är bättre då man står lägre på skidan. Sen om det är värt det är ju en smaksak. Personligen tycker jag det är värt det fast jag endast turat kanske 5-10% av dagarna med Shift.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="free_fall, post: 1248993, member: 52575"] Gillar UCPA och deras koncept men av erfarenhet är det alltid bäst att ta med egna skidor. För övrigt var det mycket negativitet i tråden här kring själva frågan tycker jag. Klart man kan tura med sina rambindningar men det är inte lika smidigt upplever jag. Jag hatade verkligen att tura med mina Marker Duke EPF men det har blivit en mycket stor skillnad sen jag bytte till Shift. Bindningen är lättare och det är smidigare att inte lyfta hela bindningen i varje steg. Tycker även åkkänslan är bättre då man står lägre på skidan. Sen om det är värt det är ju en smaksak. Personligen tycker jag det är värt det fast jag endast turat kanske 5-10% av dagarna med Shift. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Byta ut rambindningen Marker F12 Tour till Shift/Duke?
Tillbaka
Topp