Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Byta ut skidorna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 790481" data-attributes="member: 83225"><p>Intressant! Jag har varit riktigt sugen på en S7 länge men oroat mig för att många tycker att den är alldeles för mjuk. JAg vet iof att jag åker rätt "snällt" och inte fläskar på så mycket men jag vill verkligen inte hamna i Gotama-träsket igen. Den orkade inte plöja över några ojämnheter alls utan slog runt hela tiden vid småpucklar, något som Katanan aldrig gör. Men S7an grejar det utan problem? Vilken längd skulle jag ha på S7? 188? Tror du att S7an är roligare än Katana i 190 med fullrocker? JAg vet att polaren älskar sina "fulrockade" Katana från 09 men jag har fascinerats av att S7 ändå är lite modern med sitt variabla spann.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 790481, member: 83225"] Intressant! Jag har varit riktigt sugen på en S7 länge men oroat mig för att många tycker att den är alldeles för mjuk. JAg vet iof att jag åker rätt "snällt" och inte fläskar på så mycket men jag vill verkligen inte hamna i Gotama-träsket igen. Den orkade inte plöja över några ojämnheter alls utan slog runt hela tiden vid småpucklar, något som Katanan aldrig gör. Men S7an grejar det utan problem? Vilken längd skulle jag ha på S7? 188? Tror du att S7an är roligare än Katana i 190 med fullrocker? JAg vet att polaren älskar sina "fulrockade" Katana från 09 men jag har fascinerats av att S7 ändå är lite modern med sitt variabla spann. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Byta ut skidorna?
Tillbaka
Topp