Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Byta ut skidorna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 790801" data-attributes="member: 83225"><p>Ok, jag är iof rätt lång 1,89 men jag väger normat bara runt 75 så jag har inte så mycket vikt att slänga på dem. 183 cm Katana var precis lagom så jag antar att 188 S7 borde bli lagom då. </p><p></p><p>Självklart är ju inte mitt mål att åka uppkörd pist med dem men tyvärr ser ju verkligheten ut så ibland så jag vill mest veta att skidan inte blir plågsam i sådant före. Nu kan väl inte Katanan klassas som en pistskida heller direkt men den tyckte jag gick riktigt bra i pist. Hur plågsamt skulle du säga att det är att åka uppkörd pist? Eller uppkörd offpist för den delen? Går det att hålla ett skär i stökig terräng?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 790801, member: 83225"] Ok, jag är iof rätt lång 1,89 men jag väger normat bara runt 75 så jag har inte så mycket vikt att slänga på dem. 183 cm Katana var precis lagom så jag antar att 188 S7 borde bli lagom då. Självklart är ju inte mitt mål att åka uppkörd pist med dem men tyvärr ser ju verkligheten ut så ibland så jag vill mest veta att skidan inte blir plågsam i sådant före. Nu kan väl inte Katanan klassas som en pistskida heller direkt men den tyckte jag gick riktigt bra i pist. Hur plågsamt skulle du säga att det är att åka uppkörd pist? Eller uppkörd offpist för den delen? Går det att hålla ett skär i stökig terräng? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Byta ut skidorna?
Tillbaka
Topp