Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Byte utav bindning. Marker griffon -> Marker duke
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TobiWong" data-source="post: 796459" data-attributes="member: 48958"><p>Hejsan!</p><p></p><p>Har nu sökt runt lite på forumet men utan resultat.</p><p></p><p>Det är så att jag har mig ett par armada arv som jag tycker om att ha lite varstans på berget men inför nästkommande skidäventyr kommer jag införskaffa mig ett par lite fetare med ett par vanliga bindningar.</p><p></p><p>Då föll den briljanta idén ifrån himmelen, mina ARV behöver en turbindning och då lutar det emot duke. </p><p></p><p>Vet någon hur det är att byta ifrån ett par marker griffon till marker duke? Är det samma Fästen? Måste jag borra nytt? Andra komplikationer jag behöver veta? Alternativt. ska jag bara lämna in skiten och få det fixat utav någon skidmekare?</p><p></p><p>Tack på förhand. T</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TobiWong, post: 796459, member: 48958"] Hejsan! Har nu sökt runt lite på forumet men utan resultat. Det är så att jag har mig ett par armada arv som jag tycker om att ha lite varstans på berget men inför nästkommande skidäventyr kommer jag införskaffa mig ett par lite fetare med ett par vanliga bindningar. Då föll den briljanta idén ifrån himmelen, mina ARV behöver en turbindning och då lutar det emot duke. Vet någon hur det är att byta ifrån ett par marker griffon till marker duke? Är det samma Fästen? Måste jag borra nytt? Andra komplikationer jag behöver veta? Alternativt. ska jag bara lämna in skiten och få det fixat utav någon skidmekare? Tack på förhand. T [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Byte utav bindning. Marker griffon -> Marker duke
Tillbaka
Topp