Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bytes! Middag mot liverapporter!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mojjet" data-source="post: 291312" data-attributes="member: 31218"><p>Vi är också intresserade av snöläget, befinner oss just nu i Verbier men vi har tänkt oss att åka till Italien nästa vecka.</p><p></p><p>Snöläget i Verbier är som det verkar vara i resten av alperna, Vindpackat på hög höjd, dåligt med snö på låg höjd eftersom det har regnat på upp till 2000-2500m.</p><p>Verkar som man kan hitta hyffsad åkning på hög höjd så det kanske blir en tur med hudarna imorgon, skriver imorgon hur bra/dåligt det var!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mojjet, post: 291312, member: 31218"] Vi är också intresserade av snöläget, befinner oss just nu i Verbier men vi har tänkt oss att åka till Italien nästa vecka. Snöläget i Verbier är som det verkar vara i resten av alperna, Vindpackat på hög höjd, dåligt med snö på låg höjd eftersom det har regnat på upp till 2000-2500m. Verkar som man kan hitta hyffsad åkning på hög höjd så det kanske blir en tur med hudarna imorgon, skriver imorgon hur bra/dåligt det var! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bytes! Middag mot liverapporter!
Tillbaka
Topp