Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Californien i februari
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="erik_lagg" data-source="post: 809448" data-attributes="member: 88096"><p>Hej,</p><p>Jag bodde i SF ett halvår 1998. Det var Lake Tahoe som gällde men jag åkte bara dit en gång. Ganska bra område med flera olika mindre system - jag provade bara ett. Snön är dock sällan bra utan mer svensk årekvalitet - concrete. Utsikten kan vara häftig på några av ställena då man kan se ner till Nevadaöknen. För att komma dit måste man hyra bil, förstås. Fråga gärna om ni kan få med snökedjor - det missade vi. Blev dyrt för polisen tvingade oss att köpa sådana.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="erik_lagg, post: 809448, member: 88096"] Hej, Jag bodde i SF ett halvår 1998. Det var Lake Tahoe som gällde men jag åkte bara dit en gång. Ganska bra område med flera olika mindre system - jag provade bara ett. Snön är dock sällan bra utan mer svensk årekvalitet - concrete. Utsikten kan vara häftig på några av ställena då man kan se ner till Nevadaöknen. För att komma dit måste man hyra bil, förstås. Fråga gärna om ni kan få med snökedjor - det missade vi. Blev dyrt för polisen tvingade oss att köpa sådana. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Californien i februari
Tillbaka
Topp