Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Camber som inte finns
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="IvanK" data-source="post: 1329710" data-attributes="member: 172524"><p>Är det här normalt för en skida inköpt i november 2021 som har max 45 dagar av åkning?</p><p></p><p>Det är Völkl Racetiger GS från 19/20. Redan förra året kändes dem mjukare. Jag är 77kg med mina 183cm men åker aggressivt nästan bara svarta backar. Kan det vara möjligt att skidan blir såhär efter bara 45 dagar?!</p><p></p><p>[ATTACH=full]43148[/ATTACH]</p><p>[ATTACH=full]43147[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="IvanK, post: 1329710, member: 172524"] Är det här normalt för en skida inköpt i november 2021 som har max 45 dagar av åkning? Det är Völkl Racetiger GS från 19/20. Redan förra året kändes dem mjukare. Jag är 77kg med mina 183cm men åker aggressivt nästan bara svarta backar. Kan det vara möjligt att skidan blir såhär efter bara 45 dagar?! [ATTACH type="full" size="2500x1407"]43148[/ATTACH] [ATTACH type="full" size="2500x1407"]43147[/ATTACH] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Camber som inte finns
Tillbaka
Topp