Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Camelbak
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jarle" data-source="post: 447377" data-attributes="member: 33485"><p>Den däringa flaskkonverteraren tycker inte jag om, svårt att få flaska så att den ligger bra på ett ställer där den inte ger skev vikt. Kanske inte spelar någon större roll men det känns fel och att ha något gnagandes i bakhuvudet vid skidåkning är bara dumt...</p><p></p><p>Platypus vätskepåsar fungerar utomordentligt, jag och några vänner har kört på dem i x-antal år nu och ingen har haft några problem med dem även fast vi ett otal gånger kraschat hårt på ryggen. Det jag skulle kunna tänka mig tar sönder på sen när den ligger i rätt fack i väskan är, knivar, skruvmejslar osv. Detta åthjälps väl lättast med att inte ha sånt i väskan? Finns ju multitools. Lägg lite av extrakläderna mellan vätskepåsen fack och övrig utrustning så är du helt safe.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jarle, post: 447377, member: 33485"] Den däringa flaskkonverteraren tycker inte jag om, svårt att få flaska så att den ligger bra på ett ställer där den inte ger skev vikt. Kanske inte spelar någon större roll men det känns fel och att ha något gnagandes i bakhuvudet vid skidåkning är bara dumt... Platypus vätskepåsar fungerar utomordentligt, jag och några vänner har kört på dem i x-antal år nu och ingen har haft några problem med dem även fast vi ett otal gånger kraschat hårt på ryggen. Det jag skulle kunna tänka mig tar sönder på sen när den ligger i rätt fack i väskan är, knivar, skruvmejslar osv. Detta åthjälps väl lättast med att inte ha sånt i väskan? Finns ju multitools. Lägg lite av extrakläderna mellan vätskepåsen fack och övrig utrustning så är du helt safe. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Camelbak
Tillbaka
Topp