Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
"Camoflagebrallor"?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Alvis" data-source="post: 39756" data-attributes="member: 29941"><p>Pirre > Låter lite som M90 (vilken används i armén). Å andra sidan så undrar jag om ÖB verkligen har oanvända M90:s. Jag har själv köpt ett par "fejkarmébyxor" för 200 spänn på ÖB. De har sämre kvalitet och verkar inte stå emot vatten bra. M90 håller ute fukten hyfsat, men de förlorar den egenskapen efter en tids användning och efter tvätt. Hur militärkammobyxor funkar att åka i: -Tja, de lär ju funka 1000 gånger bättre än tajta jeans i alla fall.</p><p></p><p>ps. Om dina byxor är förstärkta på benens insida, längst ned, och om de har någon form av anordning längst fram vid benöppningen som man kan används till att fästa skosnörena i, så är det nog M90, alternativt pansarversionen. ds.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Alvis, post: 39756, member: 29941"] Pirre > Låter lite som M90 (vilken används i armén). Å andra sidan så undrar jag om ÖB verkligen har oanvända M90:s. Jag har själv köpt ett par "fejkarmébyxor" för 200 spänn på ÖB. De har sämre kvalitet och verkar inte stå emot vatten bra. M90 håller ute fukten hyfsat, men de förlorar den egenskapen efter en tids användning och efter tvätt. Hur militärkammobyxor funkar att åka i: -Tja, de lär ju funka 1000 gånger bättre än tajta jeans i alla fall. ps. Om dina byxor är förstärkta på benens insida, längst ned, och om de har någon form av anordning längst fram vid benöppningen som man kan används till att fästa skosnörena i, så är det nog M90, alternativt pansarversionen. ds. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
"Camoflagebrallor"?
Tillbaka
Topp