Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Camp I orsa Vattenhopp + Studsmatta 27-29 Juli
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeppenator" data-source="post: 337171" data-attributes="member: 53337"><p>Sådär! nu är de 20 pers anmälda och det är:</p><p></p><p>1. Martin Agerstig</p><p>2. Martin Nitschke</p><p>3. Erik Pousett</p><p>4. Oskar Kellner</p><p>5. Olle Westlund</p><p>6. Axel Östlund</p><p>7. Marcus Odlander</p><p>8. Kim Palovaara-Jansson </p><p>9. Sofia Kollenhagen</p><p>10. Oskar Bergsman</p><p>11. Hjalmar Söderling </p><p>12. David Loforsen</p><p>13. Adam Hermanson</p><p>14. Andreas Ekström</p><p>15. Filip Holm</p><p>16. Douglas Källsbo</p><p>17. Patrik Fernström</p><p>18. Olle Lundqvist</p><p>19. Gustav Edvall</p><p>20. Andreas Jacobsson</p><p>21. Jesper Norén (haha glömde å skriva med mig själv.. så trycker in mig här)</p><p></p><p>så ni som står på listan ska infinna er på campet 12:00 den 27 Juli!</p><p>om ni av någon anledning inte kan komma så skicka iväg ett mail till mig så fort som möjligt så att någon annan kan ta eran plats!</p><p></p><p>om nån undrar något så skriv här eller på mail!</p><p></p><p>Jason_Qreen@hotmail.com</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeppenator, post: 337171, member: 53337"] Sådär! nu är de 20 pers anmälda och det är: 1. Martin Agerstig 2. Martin Nitschke 3. Erik Pousett 4. Oskar Kellner 5. Olle Westlund 6. Axel Östlund 7. Marcus Odlander 8. Kim Palovaara-Jansson 9. Sofia Kollenhagen 10. Oskar Bergsman 11. Hjalmar Söderling 12. David Loforsen 13. Adam Hermanson 14. Andreas Ekström 15. Filip Holm 16. Douglas Källsbo 17. Patrik Fernström 18. Olle Lundqvist 19. Gustav Edvall 20. Andreas Jacobsson 21. Jesper Norén (haha glömde å skriva med mig själv.. så trycker in mig här) så ni som står på listan ska infinna er på campet 12:00 den 27 Juli! om ni av någon anledning inte kan komma så skicka iväg ett mail till mig så fort som möjligt så att någon annan kan ta eran plats! om nån undrar något så skriv här eller på mail! Jason_Qreen@hotmail.com [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Camp I orsa Vattenhopp + Studsmatta 27-29 Juli
Tillbaka
Topp