Camp of Champions Euro

v-larsson

Aktiv medlem
Camp of Champions Euro
Detta kanske är gamla nyheter och rätta mig om det blivit postat tidigare.
Hur som helst så kommer Camp of Champions köras i Europa nästa sommar. Jag har inga mer detaljer men det kommer från säkra källor.
Hoppas det kommer bli lika grymt som CoC verkar vara i whistler.

Var kan det tänkas hållas tror ni?

Sas fee?
Kaprun?
laax?
tignes?
Stryn?
Fonna?

Camp of Champions Euro
Stryn känns inte troligt, fonna skulle kunna vara ett alternativ dock. Men troligen blir det isf nere i alperna skulle jag gissa på. Kul, man kanske ska försöka åka på detta då. Brukar ju bli en sommarskidåkningsresa varje år ändå

Camp of Champions Euro
Jag tror faktiskt varkens på Stryn eller Fonna, känns som om det kommer på något centralare ställe. Både Stryn och Fonna ligger ju jäkligt avsides i jämförelse till övriga europa.

Camp of Champions Euro
Stryn eller fonna är jag nästan övertygad om att det inte blir. Ligger inte alls särskilt centralt och norges vägar är ju som dm är. Dessutom är det inte så stort. Nej jag tror på alperna jag.

Camp of Champions Euro
ekdahl sa:
undra vad det kommer gå på, om jag inte minns fel var det galet dyrt i whistler
Ja billigt var det iallafall inte. Men prissättningarna är ju lite olika i Amerikat och europa. Kan tänka mig att det blir något rimligare här, fortfarand ejäkligt dyrt men som sagt rimligare.

Camp of Champions Euro
Har nu blivit uppdaterad med info. Campet kommer hållas i Whistler men man kommer ta fram ett paket som är optimerat för européer. Man kommer behöva vara 19+ för att få vara med.

Tillbaka
Topp