Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Campingar/ställplatser Alperna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Karin_Malmberg" data-source="post: 193643" data-attributes="member: 33968"><p>Det ligger en camping påväg upp till Champoluc i Italien. Vet inte hur långt det är fram till liftar och dyl. Men jag hittade en mail på www.aiatmonterosa.com info@hotelrelaisdesglaciers.com</p><p></p><p>Jag kommer ihåg ett år i Champoluc, då var det en familj som kom med husbil. Dom fick betala nån billig summa och låna ström från en liten parkering mitt i byn. Det var ägaren från en av uthyrningarna som hade varit shysst. </p><p>Har även sett att det står husvagnar på en stor parkering på helgerna när Italienarna kommer upp. Alla regler kring det borde dom ju veta på hemsidan jag nämde ovan.</p><p>Om inte annat så kanske man kan stå på campingen medan man kollar runt och pratar med folk om att få hjälp med plats nånstans. </p><p>Men, jag vet inte hur mkt ork man har...kanske är enklast att veta hemma i Sverige att det finns en campingplats som står och väntar på plats. </p><p></p><p>Hoppas att du och familjen kommer iväg!</p><p>Lycka till! / Karin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Karin_Malmberg, post: 193643, member: 33968"] Det ligger en camping påväg upp till Champoluc i Italien. Vet inte hur långt det är fram till liftar och dyl. Men jag hittade en mail på www.aiatmonterosa.com info@hotelrelaisdesglaciers.com Jag kommer ihåg ett år i Champoluc, då var det en familj som kom med husbil. Dom fick betala nån billig summa och låna ström från en liten parkering mitt i byn. Det var ägaren från en av uthyrningarna som hade varit shysst. Har även sett att det står husvagnar på en stor parkering på helgerna när Italienarna kommer upp. Alla regler kring det borde dom ju veta på hemsidan jag nämde ovan. Om inte annat så kanske man kan stå på campingen medan man kollar runt och pratar med folk om att få hjälp med plats nånstans. Men, jag vet inte hur mkt ork man har...kanske är enklast att veta hemma i Sverige att det finns en campingplats som står och väntar på plats. Hoppas att du och familjen kommer iväg! Lycka till! / Karin [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Campingar/ställplatser Alperna
Tillbaka
Topp