Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Campitello di Fassa -->
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JW79" data-source="post: 1322776" data-attributes="member: 183077"><p>Jag var där i år och bodde på Rubino Deluxbra mat, utför matsalen var baren med flera soffgrupper man kan sitta i på kvällarna.</p><p>Funderar ni på bada så måste man ha badmössa i poolen, någon konstig regel. Ta med egna tofflor för det fick man köpa till.</p><p>Det är inga problem med att gå till liften i pjäxor från hotellet.</p><p></p><p>Byn är större än vad man tror. Ute livet provade jag inte på, hade halv pension på hotellet. Men Engelsk männen på hotellet var ute och svirade på nätterna.</p><p></p><p>Sella Ronda hinner man med innan lunch om man kör på lite. Kör man gröna varvet blir det lite lift kö när de från Canazei kommer upp på berget. Det gäller en sitt lift som man måste åka för att komma upp på toppen för att komma runt. Därför är orange snabbare.</p><p></p><p>Marmolada rekommenderas försöka dit så fort backarna öppnar, senare växer liftkön nere vid kabinbanan och det blir uppåkt.</p><p></p><p>The Yak Place jag åt aldrig där men stannade där för eftermiddags öl inann man åkte hem. Det var mycket folk men det fanns alltid någonstans att sitta.</p><p></p><p>Ta tåget Gherdeina Ronda som en dags utflykt. När man tar liften upp till Gran Pela så ser man en restaurang på höger sida som ligger långtifrån backen med det finns en transport sträcka som går dit så det är lätt på skidor.</p><p>Den är väl värd ett lunchbesök.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JW79, post: 1322776, member: 183077"] Jag var där i år och bodde på Rubino Deluxbra mat, utför matsalen var baren med flera soffgrupper man kan sitta i på kvällarna. Funderar ni på bada så måste man ha badmössa i poolen, någon konstig regel. Ta med egna tofflor för det fick man köpa till. Det är inga problem med att gå till liften i pjäxor från hotellet. Byn är större än vad man tror. Ute livet provade jag inte på, hade halv pension på hotellet. Men Engelsk männen på hotellet var ute och svirade på nätterna. Sella Ronda hinner man med innan lunch om man kör på lite. Kör man gröna varvet blir det lite lift kö när de från Canazei kommer upp på berget. Det gäller en sitt lift som man måste åka för att komma upp på toppen för att komma runt. Därför är orange snabbare. Marmolada rekommenderas försöka dit så fort backarna öppnar, senare växer liftkön nere vid kabinbanan och det blir uppåkt. The Yak Place jag åt aldrig där men stannade där för eftermiddags öl inann man åkte hem. Det var mycket folk men det fanns alltid någonstans att sitta. Ta tåget Gherdeina Ronda som en dags utflykt. När man tar liften upp till Gran Pela så ser man en restaurang på höger sida som ligger långtifrån backen med det finns en transport sträcka som går dit så det är lätt på skidor. Den är väl värd ett lunchbesök. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Campitello di Fassa -->
Tillbaka
Topp