Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Campuluc eller Edelberg?! snabbt ner över en weeke
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="johnnymoa" data-source="post: 613232" data-attributes="member: 102809"><p>Behöver snabb hjälp</p><p></p><p>Jag och min fru ska över en weekend veca 11 ner till Alperna.</p><p>Planen har varit Italien. Men det känns som det kan ta lång tid med alla transfers osv.</p><p></p><p>Är även öppen att ta flyget till Zurich och ta mig till edelberg eller nått i närheten.</p><p></p><p>Vad är erat tips?</p><p></p><p>Campuluc eller något annat område i närheten av Bergamo</p><p>Tips på bostad isåfall och hur tar man sig snabbast från Bergamo?! hyrbil eller finns det nån bra transfer?1 tips på allt</p><p></p><p>Edelberg </p><p>Tips på boende och hur tar man sig dit snabbast från Flygresan. eller finns något bättre nära Zurich</p><p></p><p>Jätte tacksam för all hjälp eller om ni har något annat tips med snabb resa ner direkt flyg och sedan snabb transport till alpområdet.</p><p></p><p>Tack på förhand Johnny</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="johnnymoa, post: 613232, member: 102809"] Behöver snabb hjälp Jag och min fru ska över en weekend veca 11 ner till Alperna. Planen har varit Italien. Men det känns som det kan ta lång tid med alla transfers osv. Är även öppen att ta flyget till Zurich och ta mig till edelberg eller nått i närheten. Vad är erat tips? Campuluc eller något annat område i närheten av Bergamo Tips på bostad isåfall och hur tar man sig snabbast från Bergamo?! hyrbil eller finns det nån bra transfer?1 tips på allt Edelberg Tips på boende och hur tar man sig dit snabbast från Flygresan. eller finns något bättre nära Zurich Jätte tacksam för all hjälp eller om ni har något annat tips med snabb resa ner direkt flyg och sedan snabb transport till alpområdet. Tack på förhand Johnny [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Campuluc eller Edelberg?! snabbt ner över en weeke
Tillbaka
Topp