Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Canada 06/07
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Larsse" data-source="post: 148304" data-attributes="member: 39353"><p>Vi är ett gäng som tänkte åka ett tag nästa vinter också! Hälften av oss har redan varit i Canada och jag kan bara säga att det finns grymt mycket bra att åka på. Vi tänkte dra till Fernie. Ska vara borta 1-2 månader och tänkte skaffa något skapligt boende i stan. Förra gången jag var där så var det sämsta snöåret på 50 år så vi får hoppas att det blir bättre nästa sesång. Har snackat om att flyga till Calgary sen åka greyhound till fernie kanske köpa en skrothög där för att ta oss till skidområdet och några repor till Castle mountain. Ja ja vi ska ialla fall åka från mitten på februari och framåt. Vissa kommer att stanna 1 månad andra stannar två. Om vi får tag på något stort boende kan ni ju kanske bo hos oss om ni ska till fernie. </p><p></p><p>Ni får gärna höra av er om ni vill fråga något. Har varit med om bilköp och allmänt strul i Canada!</p><p></p><p>//Larsson</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Larsse, post: 148304, member: 39353"] Vi är ett gäng som tänkte åka ett tag nästa vinter också! Hälften av oss har redan varit i Canada och jag kan bara säga att det finns grymt mycket bra att åka på. Vi tänkte dra till Fernie. Ska vara borta 1-2 månader och tänkte skaffa något skapligt boende i stan. Förra gången jag var där så var det sämsta snöåret på 50 år så vi får hoppas att det blir bättre nästa sesång. Har snackat om att flyga till Calgary sen åka greyhound till fernie kanske köpa en skrothög där för att ta oss till skidområdet och några repor till Castle mountain. Ja ja vi ska ialla fall åka från mitten på februari och framåt. Vissa kommer att stanna 1 månad andra stannar två. Om vi får tag på något stort boende kan ni ju kanske bo hos oss om ni ska till fernie. Ni får gärna höra av er om ni vill fråga något. Har varit med om bilköp och allmänt strul i Canada! //Larsson [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Canada 06/07
Tillbaka
Topp