Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Canada 2020/21
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AndersMalmberg1" data-source="post: 1203956" data-attributes="member: 159503"><p>Hej ! Jag körde i Canada 18/19 3 månader och så fort jag satt mig på planet för att åka hem kände jag att en resa tillbaka måste ske omgående. Denna säsong har jag åkt och rest väldigt lite för att spara pengar och det känns som jag nu har dom ekonomiska musklerna som krävs för att göra det jag vill 20/21. </p><p>Vad vill jag då? </p><p>Åka skidor och filma skidåkning på ett sätt som på allvarligt konkurrerar med eliten. Jag vill producera något som jag är stolt över. Jag vill på något sätt fånga vad skidåkning betyder för mig och beskriva det, i film. </p><p>För mig är det viktigt att personkemin i ett sånt här stort projekt är spot on så om det finns någon där ute som tänker som mig kring säsongen är det en god tid att höra av sig typ nu. Ser gärna att vi ses och känner av varandra över sommaren, kanske på cykel eller sommartur i strayn/riks exempelviss. </p><p></p><p>Jag kommer lägga ungefär 200 000 på säsongen och det är för mig viktigt att det som vill följa med förstår min ambitionsnivå, och fattar att jag ställer absolut högsta krav på fysik och vilja. Uppskattar också att man har lite pengar att skjuta in om vi exempelvis bestämmer att vi vill åka över och filma i Japan några veckor. Med det sagt så vill jag också poängtera att det är kärleken till skidåkningen det handlar om. Och finns det någon där ute som känner att dom är lite på samma våglängd som jag och har drivet så finns nu en rätt bra chans till att göra något fantastiskt. Ta den ! </p><p>Mvh Anders</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AndersMalmberg1, post: 1203956, member: 159503"] Hej ! Jag körde i Canada 18/19 3 månader och så fort jag satt mig på planet för att åka hem kände jag att en resa tillbaka måste ske omgående. Denna säsong har jag åkt och rest väldigt lite för att spara pengar och det känns som jag nu har dom ekonomiska musklerna som krävs för att göra det jag vill 20/21. Vad vill jag då? Åka skidor och filma skidåkning på ett sätt som på allvarligt konkurrerar med eliten. Jag vill producera något som jag är stolt över. Jag vill på något sätt fånga vad skidåkning betyder för mig och beskriva det, i film. För mig är det viktigt att personkemin i ett sånt här stort projekt är spot on så om det finns någon där ute som tänker som mig kring säsongen är det en god tid att höra av sig typ nu. Ser gärna att vi ses och känner av varandra över sommaren, kanske på cykel eller sommartur i strayn/riks exempelviss. Jag kommer lägga ungefär 200 000 på säsongen och det är för mig viktigt att det som vill följa med förstår min ambitionsnivå, och fattar att jag ställer absolut högsta krav på fysik och vilja. Uppskattar också att man har lite pengar att skjuta in om vi exempelvis bestämmer att vi vill åka över och filma i Japan några veckor. Med det sagt så vill jag också poängtera att det är kärleken till skidåkningen det handlar om. Och finns det någon där ute som känner att dom är lite på samma våglängd som jag och har drivet så finns nu en rätt bra chans till att göra något fantastiskt. Ta den ! Mvh Anders [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Canada 2020/21
Tillbaka
Topp