Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Canada Goose
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="tallhage" data-source="post: 85903" data-attributes="member: 43178"><p>kul att se att folk kan föra en vettig diskussion ;P</p><p></p><p>det säger väl sig självt att en canada goose är ett helt värdelöst skidplagg, oavsett va folk tycker om design o dyl.</p><p></p><p>av diskussionen att döma så är det är lätt att få för sig att folk tycker att jackan är skit och ful och liknande pga den typen av människor som vanligtvis bär den. och det kan man ju delvis hålla med om, det är faktiskt en smula patetiskt att vårt samhälle handlar så mycket om märken att typ varannan stockholmare bär dessa jackor idag. </p><p></p><p>vore för övrigt också intressant att se hur många av inläggsskrivarna som har kopior av den korta gåsen, en jacktyp som är ännu vanligare och ännu yndare smindre unik än gåsarna. finns säkert många som kastar sten i glashus.</p><p></p><p>och ja, jag har syndat, äger själv en lång gås. till mitt försvar kan sägas att ja köpte den för tre år sen med en landsortsbo okunnighet om va märket canada goose innebär. och ja, jag skäms för att använda den. men de där riktigt kalla vinterdagarna är det oändligt skönt att inte behöva frysa, vilket man definitivt inte gör. den korta jackans "funktion" har ja dock aldrig riktigt förstått mig på. okej att den långa jackan är funktionell i riktigt kallt klimat, men blir de inte en jävla kontrast när de e skitvarmt om överkroppen å röven är blottad? bara en tanke</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tallhage, post: 85903, member: 43178"] kul att se att folk kan föra en vettig diskussion ;P det säger väl sig självt att en canada goose är ett helt värdelöst skidplagg, oavsett va folk tycker om design o dyl. av diskussionen att döma så är det är lätt att få för sig att folk tycker att jackan är skit och ful och liknande pga den typen av människor som vanligtvis bär den. och det kan man ju delvis hålla med om, det är faktiskt en smula patetiskt att vårt samhälle handlar så mycket om märken att typ varannan stockholmare bär dessa jackor idag. vore för övrigt också intressant att se hur många av inläggsskrivarna som har kopior av den korta gåsen, en jacktyp som är ännu vanligare och ännu yndare smindre unik än gåsarna. finns säkert många som kastar sten i glashus. och ja, jag har syndat, äger själv en lång gås. till mitt försvar kan sägas att ja köpte den för tre år sen med en landsortsbo okunnighet om va märket canada goose innebär. och ja, jag skäms för att använda den. men de där riktigt kalla vinterdagarna är det oändligt skönt att inte behöva frysa, vilket man definitivt inte gör. den korta jackans "funktion" har ja dock aldrig riktigt förstått mig på. okej att den långa jackan är funktionell i riktigt kallt klimat, men blir de inte en jävla kontrast när de e skitvarmt om överkroppen å röven är blottad? bara en tanke [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Canada Goose
Tillbaka
Topp