Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Canada Goose!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rosand" data-source="post: 112077" data-attributes="member: 47437"><p>sanningen om Goose jackan.</p><p></p><p>För extrem länge sen gjordes jackan åt candensiksa seglare som behövde något extremt plag när de vart ute å fiska. När seglarna försvann försvann jackan.</p><p></p><p>sen har något tagit upp detta coh gjort det till en "modejacka" väldigt centreta till sverige och sthlm. </p><p>Jackan görs inte längr ei Canda utan på en ö utanför Kina som är en gammal koloni till Canda. Men alla som jobbar där och gör jackorna är "slavarnbetare" från Kina, tvångsflyttade.</p><p>Så de kan alltså säga att jackan är från Canda, men verkligehten är en kolni med kinesiska slavar som arbetare....</p><p></p><p>detta e va jag hört, baserat från ett tvprogram. Så de är abslut inget jag skulle satts på att köpa. Har en kompis som for över till canda för att köpa, men det fanns inga. En anna drog till Kina och mkt sant, där hittar du de billigt!</p><p></p><p>Hoppas du hittar nått annat än denna östermalms-nationaldräckt</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rosand, post: 112077, member: 47437"] sanningen om Goose jackan. För extrem länge sen gjordes jackan åt candensiksa seglare som behövde något extremt plag när de vart ute å fiska. När seglarna försvann försvann jackan. sen har något tagit upp detta coh gjort det till en "modejacka" väldigt centreta till sverige och sthlm. Jackan görs inte längr ei Canda utan på en ö utanför Kina som är en gammal koloni till Canda. Men alla som jobbar där och gör jackorna är "slavarnbetare" från Kina, tvångsflyttade. Så de kan alltså säga att jackan är från Canda, men verkligehten är en kolni med kinesiska slavar som arbetare.... detta e va jag hört, baserat från ett tvprogram. Så de är abslut inget jag skulle satts på att köpa. Har en kompis som for över till canda för att köpa, men det fanns inga. En anna drog till Kina och mkt sant, där hittar du de billigt! Hoppas du hittar nått annat än denna östermalms-nationaldräckt [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Canada Goose!
Tillbaka
Topp