Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
CANADA ! letar folk att åka me...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pippiklo" data-source="post: 52918" data-attributes="member: 34730"><p>Hej Gustav !</p><p></p><p>Jag heter Anna, är 20 år (från HBG). Jag ska dra helt alldeles ensam till Canada nån av de första dagarna i februari. Ska åka till England om två veckor i tre månader och jobba röven av mig i en snowboard/skidaffär. Slutar jobba den siste januari och ska dra så fort som möjligt efter det. Tänkte åka över å vara borta typ två-tre månader beroende på hur länge pengarna räcker. Helst vill jag köpa en bil och dra runt till lite olika resorts. Hade varit kul att ha nån att resa med... annars träffar man klart folk när man kommit dit... Hör av dig om detta verkar intressant!</p><p>mail: Pippiklo@hotmail.com eller inom två veckor :0733428008</p><p>ha de</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pippiklo, post: 52918, member: 34730"] Hej Gustav ! Jag heter Anna, är 20 år (från HBG). Jag ska dra helt alldeles ensam till Canada nån av de första dagarna i februari. Ska åka till England om två veckor i tre månader och jobba röven av mig i en snowboard/skidaffär. Slutar jobba den siste januari och ska dra så fort som möjligt efter det. Tänkte åka över å vara borta typ två-tre månader beroende på hur länge pengarna räcker. Helst vill jag köpa en bil och dra runt till lite olika resorts. Hade varit kul att ha nån att resa med... annars träffar man klart folk när man kommit dit... Hör av dig om detta verkar intressant! mail: Pippiklo@hotmail.com eller inom två veckor :0733428008 ha de [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
CANADA ! letar folk att åka me...
Tillbaka
Topp