Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Canada
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="crazyKRUSE" data-source="post: 109602" data-attributes="member: 31617"><p>OK. Æven om det ær ett tag tills det ær aktuellt sà kan ma i alla fall reda ut vissa saker och ting!? Först: Skall man vara nàgra stycken som skall dela ett kollektiv (grym tanke) sà kan det ju vara en fördel om man àker till samma stælle, inte sant?</p><p>Personligen sà àker jag inte till andra sidan Atlanten och ær dær för kort tid! Whistler ligger sà pass norr att sæsongen stræcker sig fràn november till juni vad jag förstàr! Jag har rekat lite och Whistler med tvà berg och enorma ytor pist sàvæl som mycket goda offpistmöjligheter och en RIKTIGT by med lite action samt næra till storstad etc etc etc. Sedan var det en hel del som næmnt det tidigare... Jag hàller med om att en lite mindre ort kan bli mysigare men skall man stanna mer æn 6 mànader vill jag inte tröttna! Sedan ær det betydligt enklare med sàvæl jobb som utsikterna av "hus" i en större skidort! Sà de som verkligen ær intresserade att slà sina pàsar ihop kan væl i vart fall komma överens om en ort till att börja med! Jag ær heller inte fræmmande för att ha eget boende i början och sedan flytta om det ær mànga som inte vill göra sin sæsong lika làng som jag har tænkt att göra min! Sedan vad gæller arbete sà fàr man nog ha en hel del framförhàllning om man typ vill jobba med liftar eller en "riktigt" jobb! Sjælv tænkte jag bara och det ær oftast svart men trots det skall det bli intressant att höra fràn Donwittore om hans ambassadbesök!! Men kan man fà lite svar pà tænkta orter!! JAg ær inte fræmmande för andra orter. Har lite svàrt att fà info om orterna hær... Væl mött OCH FAN VAD JAG LÆNGTAR!!!! Jag drar ju oavsett kollektivet vilket jag tror ær en förutsættning för att de skall bli av att folk tænker dra oavsett!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="crazyKRUSE, post: 109602, member: 31617"] OK. Æven om det ær ett tag tills det ær aktuellt sà kan ma i alla fall reda ut vissa saker och ting!? Först: Skall man vara nàgra stycken som skall dela ett kollektiv (grym tanke) sà kan det ju vara en fördel om man àker till samma stælle, inte sant? Personligen sà àker jag inte till andra sidan Atlanten och ær dær för kort tid! Whistler ligger sà pass norr att sæsongen stræcker sig fràn november till juni vad jag förstàr! Jag har rekat lite och Whistler med tvà berg och enorma ytor pist sàvæl som mycket goda offpistmöjligheter och en RIKTIGT by med lite action samt næra till storstad etc etc etc. Sedan var det en hel del som næmnt det tidigare... Jag hàller med om att en lite mindre ort kan bli mysigare men skall man stanna mer æn 6 mànader vill jag inte tröttna! Sedan ær det betydligt enklare med sàvæl jobb som utsikterna av "hus" i en större skidort! Sà de som verkligen ær intresserade att slà sina pàsar ihop kan væl i vart fall komma överens om en ort till att börja med! Jag ær heller inte fræmmande för att ha eget boende i början och sedan flytta om det ær mànga som inte vill göra sin sæsong lika làng som jag har tænkt att göra min! Sedan vad gæller arbete sà fàr man nog ha en hel del framförhàllning om man typ vill jobba med liftar eller en "riktigt" jobb! Sjælv tænkte jag bara och det ær oftast svart men trots det skall det bli intressant att höra fràn Donwittore om hans ambassadbesök!! Men kan man fà lite svar pà tænkta orter!! JAg ær inte fræmmande för andra orter. Har lite svàrt att fà info om orterna hær... Væl mött OCH FAN VAD JAG LÆNGTAR!!!! Jag drar ju oavsett kollektivet vilket jag tror ær en förutsættning för att de skall bli av att folk tænker dra oavsett!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Canada
Tillbaka
Topp