Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Canada
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="crazyKRUSE" data-source="post: 109610" data-attributes="member: 31617"><p>JAG tar garna pa mig uppdraget att forsoka styra upp lite angaende hus/liknande men da forutsatter det ju att man drar dit ungefar samtidigt och stannar lika lange! Haller med Wittore om att det nog kravs att man drar dit tidigt, men jag tror nog snarare alleredan i november!! De kraver ju egentligen arbetstillstand och vad jag forstar ar myndigheterna ganska harda med att kolla upp! Lite moment 22 over det hela. Maste ha jobb dar for att kunna fa tillstand men man maste nastan vara dar pa plats och soka och kunna visa arbetsgivaren att man har bostad for att fa jobb, vilket man inte kan gora om man inte har tillstand... hehe..</p><p></p><p>Hur som om lite folk kan skriva upp sig har sa jag vet lite grann hur stort hus det ror sig om sa skall ringa lite folk i whistler och leta boende!!! FAN ALSKAR SADANT HAR!! haller med om dagdrommandet! tank att man maste vanta ett halvar!! GALET!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="crazyKRUSE, post: 109610, member: 31617"] JAG tar garna pa mig uppdraget att forsoka styra upp lite angaende hus/liknande men da forutsatter det ju att man drar dit ungefar samtidigt och stannar lika lange! Haller med Wittore om att det nog kravs att man drar dit tidigt, men jag tror nog snarare alleredan i november!! De kraver ju egentligen arbetstillstand och vad jag forstar ar myndigheterna ganska harda med att kolla upp! Lite moment 22 over det hela. Maste ha jobb dar for att kunna fa tillstand men man maste nastan vara dar pa plats och soka och kunna visa arbetsgivaren att man har bostad for att fa jobb, vilket man inte kan gora om man inte har tillstand... hehe.. Hur som om lite folk kan skriva upp sig har sa jag vet lite grann hur stort hus det ror sig om sa skall ringa lite folk i whistler och leta boende!!! FAN ALSKAR SADANT HAR!! haller med om dagdrommandet! tank att man maste vanta ett halvar!! GALET!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Canada
Tillbaka
Topp