Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Canada
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kloon" data-source="post: 18703" data-attributes="member: 34747"><p>Hej </p><p>Jag gjorde en busstur med Samsun och elktours förra året, kanon kul !vi började i Vancouver och sedan till Kelowna med skidåkning på Whitwater och på ett annat berg i närheten som jag ej mins namnet på med bra även där.</p><p></p><p>efter detta blev det Banff med alla dess tre orter, Sunshine vilage, Lake louise("lake blåis" om det är dåligt med snö) och Norquey, sedan i väg till en liten dålig håla som glömt namnet på men bra Pizza i baren. avslutade med tre dagar i Fernie allt som allt 17 dagar var av tolv på snö. två hockey matcher(junior liga, massa boxning) tre middagar och allt utom lössnö summasumarum utom mat och sprit 15000kr</p><p></p><p>prisvärt och helt ok boende på vandrar hem</p><p></p><p>Ha kul, i år drar jag till Rossland 3 veckor</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kloon, post: 18703, member: 34747"] Hej Jag gjorde en busstur med Samsun och elktours förra året, kanon kul !vi började i Vancouver och sedan till Kelowna med skidåkning på Whitwater och på ett annat berg i närheten som jag ej mins namnet på med bra även där. efter detta blev det Banff med alla dess tre orter, Sunshine vilage, Lake louise("lake blåis" om det är dåligt med snö) och Norquey, sedan i väg till en liten dålig håla som glömt namnet på men bra Pizza i baren. avslutade med tre dagar i Fernie allt som allt 17 dagar var av tolv på snö. två hockey matcher(junior liga, massa boxning) tre middagar och allt utom lössnö summasumarum utom mat och sprit 15000kr prisvärt och helt ok boende på vandrar hem Ha kul, i år drar jag till Rossland 3 veckor [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Canada
Tillbaka
Topp