Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Canada
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fjervhed" data-source="post: 21138" data-attributes="member: 14088"><p>Tänkt att jag skulle dra över till de stora bergen i Canada med min tjej, i början av januari. funderar på fernie men har även planer på att resa runt lite.</p><p></p><p>Undrar därför. är de någon som har gjort något liknade och vad är smartast med boende och lift kort för att de inte ska bli så dyrt. </p><p>lättast är väl att bo typ på vandrar hem eller liknade. </p><p></p><p>även om de finns någon som ska bumma någonstans i områderna runt fernie och kan tänka sig att ha två stycken välvårdade skid galningar boende hos er för ett tag.</p><p></p><p>Har även en lite fråga. är någon som har köpt bil i canada någon gång hur går de till. är de som i sverige eller är de jäkla massor av papper (problem)</p><p></p><p>är de någon som har någe tips eller ska över till C och ha kul, skicka in ett svar..</p><p></p><p>/mr Gin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fjervhed, post: 21138, member: 14088"] Tänkt att jag skulle dra över till de stora bergen i Canada med min tjej, i början av januari. funderar på fernie men har även planer på att resa runt lite. Undrar därför. är de någon som har gjort något liknade och vad är smartast med boende och lift kort för att de inte ska bli så dyrt. lättast är väl att bo typ på vandrar hem eller liknade. även om de finns någon som ska bumma någonstans i områderna runt fernie och kan tänka sig att ha två stycken välvårdade skid galningar boende hos er för ett tag. Har även en lite fråga. är någon som har köpt bil i canada någon gång hur går de till. är de som i sverige eller är de jäkla massor av papper (problem) är de någon som har någe tips eller ska över till C och ha kul, skicka in ett svar.. /mr Gin [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Canada
Tillbaka
Topp