Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Canadalagg (Ett par riktiga tjockisar alltså)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="snej" data-source="post: 816321" data-attributes="member: 13307"><p>Regler?? Rätt märklig fråga tycker jag då svaret är uppenbart, nej det finns inga regler. Men om det du säger är fullrocker, så verkar det onödigt att ha olika alternativ på era egna skidor. Moment har juh både mustache rocker och det som bara kallas rocker. Båda är varianter på tip- och tailrocker... Kanske skulle detta då ändras till fullrocker??</p><p></p><p>I <strong>mina ögon</strong> så är fullrocker just så som det låter, en total avsaknad av "platt" punkt under skidan, exempelvis praxis powderboards. Tänk utseendet på medarna?? (ingen aning om vad det kallas) på en gungstol, rocking chair.</p><p>Spekulationer igen, men det känns inte helt långsökt att detta kanske har ngt att göra med namnet på teknologin...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="snej, post: 816321, member: 13307"] Regler?? Rätt märklig fråga tycker jag då svaret är uppenbart, nej det finns inga regler. Men om det du säger är fullrocker, så verkar det onödigt att ha olika alternativ på era egna skidor. Moment har juh både mustache rocker och det som bara kallas rocker. Båda är varianter på tip- och tailrocker... Kanske skulle detta då ändras till fullrocker?? I [b]mina ögon[/b] så är fullrocker just så som det låter, en total avsaknad av "platt" punkt under skidan, exempelvis praxis powderboards. Tänk utseendet på medarna?? (ingen aning om vad det kallas) på en gungstol, rocking chair. Spekulationer igen, men det känns inte helt långsökt att detta kanske har ngt att göra med namnet på teknologin... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Canadalagg (Ett par riktiga tjockisar alltså)
Tillbaka
Topp