Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Canadalagg (Ett par riktiga tjockisar alltså)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="havreboll" data-source="post: 900330" data-attributes="member: 60010"><p>Tar och snor denna tråd lite.</p><p></p><p>Har nu velat i 1 månad om vad som ska få följa med mig till kanada och komplettera mina Gotama.</p><p>Jag tror att vad jag vill ha är ett par K2 darkside vilket även killarna på alpingaraget rekomenderade (dock plockade dom även fram ett par Armada JJ liknande skapelsern när jag klart sa att jag inte var ute efter BC jibb... (trevliga är dom dock så inget ont där :P))</p><p></p><p>Hur som haver älskar jag verkligen mina gotama, testade min polares salomon shogun vilka jag avskydde. kändes väldigt "hooky" i tailen vilket jag är rädd att även darksiden ska göra iom dess platta tail. dessutom är det ganska blandade recensioner om darksiden, vissa älskar den andra hatar den så verkar vara ganska individuellt som vanligt.</p><p></p><p>Så vad tror den blandade expertisen på freeride. 186 cm 84 kg skidåkare som gillar gotaman men vill ha ett bredare komplement för de aldrig sinande bottenlösa dagarna... i revelstoke. Är k2 darkside min följeslagare eller borde jag titta åt annat håll.</p><p></p><p>åker relativt fort men mest trivs i skogen och har skött försäsongsträningen väl. Tänker hålla skidorna med belagen ner mot jorden men droppar gärna lite lagom klippor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="havreboll, post: 900330, member: 60010"] Tar och snor denna tråd lite. Har nu velat i 1 månad om vad som ska få följa med mig till kanada och komplettera mina Gotama. Jag tror att vad jag vill ha är ett par K2 darkside vilket även killarna på alpingaraget rekomenderade (dock plockade dom även fram ett par Armada JJ liknande skapelsern när jag klart sa att jag inte var ute efter BC jibb... (trevliga är dom dock så inget ont där :P)) Hur som haver älskar jag verkligen mina gotama, testade min polares salomon shogun vilka jag avskydde. kändes väldigt "hooky" i tailen vilket jag är rädd att även darksiden ska göra iom dess platta tail. dessutom är det ganska blandade recensioner om darksiden, vissa älskar den andra hatar den så verkar vara ganska individuellt som vanligt. Så vad tror den blandade expertisen på freeride. 186 cm 84 kg skidåkare som gillar gotaman men vill ha ett bredare komplement för de aldrig sinande bottenlösa dagarna... i revelstoke. Är k2 darkside min följeslagare eller borde jag titta åt annat håll. åker relativt fort men mest trivs i skogen och har skött försäsongsträningen väl. Tänker hålla skidorna med belagen ner mot jorden men droppar gärna lite lagom klippor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Canadalagg (Ett par riktiga tjockisar alltså)
Tillbaka
Topp