Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Canazei information?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bL1d" data-source="post: 489897" data-attributes="member: 77497"><p>Tjenare allihopa!</p><p>v.7 ska jag och några kompisar iväg till canazei och när man pratar med svenskar är det in princip ingen som känner till det och jag har inte hittat så mkt information om stället förutom recensionerna här på freeride. </p><p></p><p>Så jag undrar om det är någon här som varit där tidigare och har lite mer information om canazei. Det jag har hört och läst är att det är så gigantiskt stort. En del har skrivit att liftsystemet är kaotiskt och att det inte finns något riktigt kösystem medans andra säger att liftsystemet är skitbra. </p><p>Så hur är det egentligen i canazei?</p><p></p><p>En annan sak jag inte hittat någonting om är utelivet. Hur är det med barer, klubbar etc där?</p><p></p><p>tack på förhand</p><p>Max</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bL1d, post: 489897, member: 77497"] Tjenare allihopa! v.7 ska jag och några kompisar iväg till canazei och när man pratar med svenskar är det in princip ingen som känner till det och jag har inte hittat så mkt information om stället förutom recensionerna här på freeride. Så jag undrar om det är någon här som varit där tidigare och har lite mer information om canazei. Det jag har hört och läst är att det är så gigantiskt stort. En del har skrivit att liftsystemet är kaotiskt och att det inte finns något riktigt kösystem medans andra säger att liftsystemet är skitbra. Så hur är det egentligen i canazei? En annan sak jag inte hittat någonting om är utelivet. Hur är det med barer, klubbar etc där? tack på förhand Max [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Canazei information?
Tillbaka
Topp