Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Canazei information?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Johan_Halmstad" data-source="post: 491646" data-attributes="member: 82159"><p>Canazei och Dolomiti Superski är det klart bästa systemet jag besökt, åtminstone om du åker mycket pist. Pisterna är alltid topp-pistade på morgonen. Finns bättre offpist ställen men du kan hitta massor med bra offpist i Dolomiterna också.</p><p></p><p>Bra priser på mat och dricka. Inte mycket röj men det finns och det finns alltid partyglada människor som hänger på. Börja Apres Skin på nåt av ställena ovanför Pecol-liften. Fortsätt sedan i byn!</p><p></p><p>Åker själv till Dolomiterna varje vinter, mitt favorit ställe i alperna.</p><p></p><p>Det finns riktigt bra Apres Ski i Corvara men då har du ca 1 h taxi hem men det kan det vara värt...</p><p></p><p>Hojta bara till vad du vill ha tips om!</p><p></p><p>// Johan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Johan_Halmstad, post: 491646, member: 82159"] Canazei och Dolomiti Superski är det klart bästa systemet jag besökt, åtminstone om du åker mycket pist. Pisterna är alltid topp-pistade på morgonen. Finns bättre offpist ställen men du kan hitta massor med bra offpist i Dolomiterna också. Bra priser på mat och dricka. Inte mycket röj men det finns och det finns alltid partyglada människor som hänger på. Börja Apres Skin på nåt av ställena ovanför Pecol-liften. Fortsätt sedan i byn! Åker själv till Dolomiterna varje vinter, mitt favorit ställe i alperna. Det finns riktigt bra Apres Ski i Corvara men då har du ca 1 h taxi hem men det kan det vara värt... Hojta bara till vad du vill ha tips om! // Johan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Canazei information?
Tillbaka
Topp