Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Canazei information?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Max_Power" data-source="post: 573208" data-attributes="member: 85781"><p>Var i Arraba förra året ("Grann by"), åkningen är kanon med hyfsat effektivt liftsystem, inte mycket köer om man håller sig framför rusnings trafiken som åker Sella ronda. Tänk på att inte missa sista liften över passen så man kommer hem (dyrköpt läxa med taxi resa). Om du åker bräda så finns det vissa ställen som man måste ha bra med fart/glid för att passera så valla brädan innan du åker. Vägarna är krokiga som på dom flesta ställena i alperna men bra.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Max_Power, post: 573208, member: 85781"] Var i Arraba förra året ("Grann by"), åkningen är kanon med hyfsat effektivt liftsystem, inte mycket köer om man håller sig framför rusnings trafiken som åker Sella ronda. Tänk på att inte missa sista liften över passen så man kommer hem (dyrköpt läxa med taxi resa). Om du åker bräda så finns det vissa ställen som man måste ha bra med fart/glid för att passera så valla brädan innan du åker. Vägarna är krokiga som på dom flesta ställena i alperna men bra. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Canazei information?
Tillbaka
Topp