Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Canazei Italien över nyår, någon mer som ska dit!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="nickenick" data-source="post: 493582" data-attributes="member: 89520"><p>vad roligt! jag ska förmodligen åka med den bussen även jag. kanske den 27e. fast vad vet jag... </p><p>lion är inte kristet. du får göra vad du vill, det är ditt ansvar. självklart finns afterski lite här och var. Canazei är riktigt fint nu. Det har snöat i två dygn och de gamla säger att det inte snöat så här mycket på de senaste 22 åren! pudret idag var riktigt fint må jag säga! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nickenick, post: 493582, member: 89520"] vad roligt! jag ska förmodligen åka med den bussen även jag. kanske den 27e. fast vad vet jag... lion är inte kristet. du får göra vad du vill, det är ditt ansvar. självklart finns afterski lite här och var. Canazei är riktigt fint nu. Det har snöat i två dygn och de gamla säger att det inte snöat så här mycket på de senaste 22 åren! pudret idag var riktigt fint må jag säga! :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Canazei Italien över nyår, någon mer som ska dit!?
Tillbaka
Topp