Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Canazei V8
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="vita_tubsockor" data-source="post: 65653" data-attributes="member: 16223"><p>Jag var där i början av januari. Åkningen var helt ok, bra pister som var suveränt preparerade och det var lätt att komma åt orörd snö. Bäst pister tycker jag nog att det var i Arabba. Långa och ganska branta.</p><p>Ett plus för gondolen i Arabba som ser ut att vara tagen ur filmen örnnästet <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":-)" title="Smile :-)" data-smilie="1"data-shortname=":-)" /></p><p>Festlivet är inte i klass med större franska orter men det blir ju vad du gör det till. Det var förövrigt riktigt billigt att äta ute.</p><p>Ha så kul.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="vita_tubsockor, post: 65653, member: 16223"] Jag var där i början av januari. Åkningen var helt ok, bra pister som var suveränt preparerade och det var lätt att komma åt orörd snö. Bäst pister tycker jag nog att det var i Arabba. Långa och ganska branta. Ett plus för gondolen i Arabba som ser ut att vara tagen ur filmen örnnästet :-) Festlivet är inte i klass med större franska orter men det blir ju vad du gör det till. Det var förövrigt riktigt billigt att äta ute. Ha så kul. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Canazei V8
Tillbaka
Topp