Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Canazei
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JohanAndersson" data-source="post: 120376" data-attributes="member: 52355"><p>hejsan <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p>tänkte åka till Canazei mellan jul och nyår men..Hmm...heh</p><p>har aldrig varit i alperna tidigare,så kan man åka så tidigt på säsongen och hur är det med snön där vid den tid punkten.Har någon några erfarenheter som ni vill dela med er om canazei</p><p></p><p>tack så mycket <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p>//nik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JohanAndersson, post: 120376, member: 52355"] hejsan :) tänkte åka till Canazei mellan jul och nyår men..Hmm...heh har aldrig varit i alperna tidigare,så kan man åka så tidigt på säsongen och hur är det med snön där vid den tid punkten.Har någon några erfarenheter som ni vill dela med er om canazei tack så mycket :) //nik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Canazei
Tillbaka
Topp