Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
canda i vinter
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="farao" data-source="post: 576235"><p>tja. jag bor i Whistler och det finns nog inte mkt bättre. </p><p>det är lågsäsong nu, så generellt är det lite halvt ont om jobb, men boende bör lösa upp sig nu, då alla sommarsäsongare som har hängt i bikeparken drar hem.</p><p></p><p>vancouver är en jävligt fin stad om inget annat, så du lär nog inte bli besviken där heller.</p><p></p><p>varför inte bara besöka båda och bestämma dig sen? Whistler lär ju vara sjukt fett i vinter under OS, då folk verkar tro att här kommer vara så mkt folk så att det är tjockt i backarna. locals tror precis tvärtom, att folk är rädda för tillströmningen och det blir därför folktomt.</p><p></p><p>slå en pling när du ankommer på 1 604 906 4248 om du vill ha mer tips ang whistler.</p><p></p><p>/erik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="farao, post: 576235"] tja. jag bor i Whistler och det finns nog inte mkt bättre. det är lågsäsong nu, så generellt är det lite halvt ont om jobb, men boende bör lösa upp sig nu, då alla sommarsäsongare som har hängt i bikeparken drar hem. vancouver är en jävligt fin stad om inget annat, så du lär nog inte bli besviken där heller. varför inte bara besöka båda och bestämma dig sen? Whistler lär ju vara sjukt fett i vinter under OS, då folk verkar tro att här kommer vara så mkt folk så att det är tjockt i backarna. locals tror precis tvärtom, att folk är rädda för tillströmningen och det blir därför folktomt. slå en pling när du ankommer på 1 604 906 4248 om du vill ha mer tips ang whistler. /erik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
canda i vinter
Tillbaka
Topp