Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
Canon 450d eller 40d?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jonathan-H" data-source="post: 469828" data-attributes="member: 76241"><p>Jag vet att liknande inlägg har skrivits och jag har läst alla. Skulle ändå vara tacksam för tips. Jag står mellan valet att köpa canon 450D eller 40d.</p><p>40d ger lika bra bilder men har fler funktioner, är snabbare, sitter skönare i handen, känns proffsigare, har vädertätning osv. Sen kostar den 4000 kr mer. (då jag köper den med17-85 linsen och 450d med 18-55 linsen)</p><p></p><p>Jag tycker att den sitter bättre, har kanske råd men saken är att jag ska resa mycket med den och funderar om den blir klumpig och för mycket att bära omkring på/för dyr för det?</p><p>Jag har känt på de båda i affär men kan fortfarande inte bestämma mig.</p><p></p><p>Tack på förhand</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jonathan-H, post: 469828, member: 76241"] Jag vet att liknande inlägg har skrivits och jag har läst alla. Skulle ändå vara tacksam för tips. Jag står mellan valet att köpa canon 450D eller 40d. 40d ger lika bra bilder men har fler funktioner, är snabbare, sitter skönare i handen, känns proffsigare, har vädertätning osv. Sen kostar den 4000 kr mer. (då jag köper den med17-85 linsen och 450d med 18-55 linsen) Jag tycker att den sitter bättre, har kanske råd men saken är att jag ska resa mycket med den och funderar om den blir klumpig och för mycket att bära omkring på/för dyr för det? Jag har känt på de båda i affär men kan fortfarande inte bestämma mig. Tack på förhand [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
Canon 450d eller 40d?
Tillbaka
Topp