Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
Canon EOS 10D, 20D, 350D.....
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lunchboy" data-source="post: 119234" data-attributes="member: 39109"><p>Har 10D o är nöjd och glad. Skulle gärna haft en 20D, men så är det när man skall vara tidigt ute med nya prylar... Och herregud, om man kollar lite uppåt i prislistan kan man ju hitta riktiga monster! Skulle nog inte våga åka särskilt hårt med en sån i säcken...</p><p>Satsa på 20D, 350 är lite för plastig och lätt. Det är något speciellt med vikten och feelen i 10 och 20. Jag har batteripacke på min också, enklare att hålla still kameran när man har långa slutartider.</p><p></p><p>Men du kommer säkert bli mer än nöjd med bildkvaliteten. Det är så sjukt mycket bättre än vad man i de flesta fall behöver.</p><p>Se om du hittar en begagnad 20D, borde börja komma nu...</p><p>Good Luck!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lunchboy, post: 119234, member: 39109"] Har 10D o är nöjd och glad. Skulle gärna haft en 20D, men så är det när man skall vara tidigt ute med nya prylar... Och herregud, om man kollar lite uppåt i prislistan kan man ju hitta riktiga monster! Skulle nog inte våga åka särskilt hårt med en sån i säcken... Satsa på 20D, 350 är lite för plastig och lätt. Det är något speciellt med vikten och feelen i 10 och 20. Jag har batteripacke på min också, enklare att hålla still kameran när man har långa slutartider. Men du kommer säkert bli mer än nöjd med bildkvaliteten. Det är så sjukt mycket bättre än vad man i de flesta fall behöver. Se om du hittar en begagnad 20D, borde börja komma nu... Good Luck! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
Canon EOS 10D, 20D, 350D.....
Tillbaka
Topp