Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
Canon EOS 10D, 20D, 350D.....
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carl-Johan_Swiiich" data-source="post: 119241" data-attributes="member: 35115"><p>Tjena! </p><p>Liten fundering:</p><p>Om jag har fattat informationen ovan rätt så är 300 D alltså inte så bra, men i början av forumet står det att den är dyrare än 350 D vilket då värkar märkligt. Speciellt när 300D också kom först. Jag hade nämligen själv hoppats på att 300D skulle skjunka rejält i pris nu när 350 D kom så man kunde få en lagom bra kamera för en bra penning till en glad amatör. Hur kommer detta sig? </p><p></p><p>Jag undrar också om någon har några kvalificerade gissningar om hur framtiden för system-digital kameror ser ut. Kommer man kunna få en hyffsad sådan för runt 5000 ny om 1 el 2 år? </p><p></p><p>/Svampen</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carl-Johan_Swiiich, post: 119241, member: 35115"] Tjena! Liten fundering: Om jag har fattat informationen ovan rätt så är 300 D alltså inte så bra, men i början av forumet står det att den är dyrare än 350 D vilket då värkar märkligt. Speciellt när 300D också kom först. Jag hade nämligen själv hoppats på att 300D skulle skjunka rejält i pris nu när 350 D kom så man kunde få en lagom bra kamera för en bra penning till en glad amatör. Hur kommer detta sig? Jag undrar också om någon har några kvalificerade gissningar om hur framtiden för system-digital kameror ser ut. Kommer man kunna få en hyffsad sådan för runt 5000 ny om 1 el 2 år? /Svampen [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
Canon EOS 10D, 20D, 350D.....
Tillbaka
Topp