Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
Canon EOS 10D, 20D, 350D.....
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carl-Johan_Swiiich" data-source="post: 119245" data-attributes="member: 35115"><p>Hmm jo det där med hastigheten är ju grymt viktigt men 3 bilder per sekund är ju rätt sanbbat. Man har ju faktiskt kunnat ta ett par riktigt bra bilder med rätt sopiga digital kameror där bara utlösningen tar typ 1 sek men man har ju o andra sidan bränt ett par bilder på grund av samma sak men för mig räcker 3 bilder i sek helt klart. Jag plåtar oftast åkning så med lite zoom brukar man få ett par försökt till skillnad från hopp då.</p><p></p><p>Men jag hoppas fortfarande system digitalkameror kommer sjunka i priset precis som vanliga digitalkameror gjort, med eller utan nya funktioner. Sen köper jag att huset inte är det viktigaste men om ett kamera hur kan sjunka från 7 tusen till 3 tusen så blir det mer pengar till okjektiv!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carl-Johan_Swiiich, post: 119245, member: 35115"] Hmm jo det där med hastigheten är ju grymt viktigt men 3 bilder per sekund är ju rätt sanbbat. Man har ju faktiskt kunnat ta ett par riktigt bra bilder med rätt sopiga digital kameror där bara utlösningen tar typ 1 sek men man har ju o andra sidan bränt ett par bilder på grund av samma sak men för mig räcker 3 bilder i sek helt klart. Jag plåtar oftast åkning så med lite zoom brukar man få ett par försökt till skillnad från hopp då. Men jag hoppas fortfarande system digitalkameror kommer sjunka i priset precis som vanliga digitalkameror gjort, med eller utan nya funktioner. Sen köper jag att huset inte är det viktigaste men om ett kamera hur kan sjunka från 7 tusen till 3 tusen så blir det mer pengar till okjektiv! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
Canon EOS 10D, 20D, 350D.....
Tillbaka
Topp