Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
Canon EOS 10D, 20D, 350D.....
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tobbe101" data-source="post: 119246" data-attributes="member: 14584"><p>Tycker det är synd att kameratillverkarna har missat ett helt segment -- vårt segment--</p><p></p><p>De tillverkar antingen STORA feta tunga kameror med tokmånga funktioner för professionella fotografer. Eller små kameror med mindre antal funktioner som är plastiga skitkameror för nybörjare som vill lära sig ta fina naturbilder, porträtt eller liknande.</p><p></p><p>Anledningen till att proffskamerorna är stora som hus är inte för att detta krävs för att rymma tekniken utanför att professionella fotografer ska synas och kan känna sig häftiga. S.k. penisförlängare.</p><p></p><p> Stort objektiv med stort hus - Liten penis med liten pung </p><p> (Bildligt talar detta för sig själv)</p><p></p><p>Tyvärr har man som tidigare sagts missat vårt segment. -Kameror för äventyrare som skidåkare, backpackers och liknande.</p><p>Optimalt är små systemkameror med tåliga, men hyfsat lätta metallegeringshus, enkla basic-funktioner, och hög prestanda gällande bildkvalité och hastighet på seriebildtagning.</p><p></p><p>20D kommer trots allt ganska nära dessa kriterier, men är minst sagt lite i dyraste laget. Hade jag haft råd hade jag köpt en...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tobbe101, post: 119246, member: 14584"] Tycker det är synd att kameratillverkarna har missat ett helt segment -- vårt segment-- De tillverkar antingen STORA feta tunga kameror med tokmånga funktioner för professionella fotografer. Eller små kameror med mindre antal funktioner som är plastiga skitkameror för nybörjare som vill lära sig ta fina naturbilder, porträtt eller liknande. Anledningen till att proffskamerorna är stora som hus är inte för att detta krävs för att rymma tekniken utanför att professionella fotografer ska synas och kan känna sig häftiga. S.k. penisförlängare. Stort objektiv med stort hus - Liten penis med liten pung (Bildligt talar detta för sig själv) Tyvärr har man som tidigare sagts missat vårt segment. -Kameror för äventyrare som skidåkare, backpackers och liknande. Optimalt är små systemkameror med tåliga, men hyfsat lätta metallegeringshus, enkla basic-funktioner, och hög prestanda gällande bildkvalité och hastighet på seriebildtagning. 20D kommer trots allt ganska nära dessa kriterier, men är minst sagt lite i dyraste laget. Hade jag haft råd hade jag köpt en... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
Canon EOS 10D, 20D, 350D.....
Tillbaka
Topp