Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Canon Eos 550d, 18 - 135 mm objektiv.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OVesterlund" data-source="post: 942870" data-attributes="member: 116768"><p>Själv tänker jag mest på filmläget, men min syrra fotar också väldigt mycket! Sen så ska 60d vara mer vädertålig och ha 2.5 gånger längre batteritid och så tror jag den klarar av högre ISO bättre också.</p><p></p><p>Jag har inte riktigt förstått ännu hur det fungerar med PAL och NTSC. Jag tror (är långt ifrån säker) att det inte spelar någon roll om man spelar in i PAL eller NTSC om man bara har tänkt ha klippen på datorn och ladda upp på youtube och freeride och sånt. </p><p>Men jag har testat 60d och 600d och jag har sett att det går att välja mellan PAL och NTSC.</p><p></p><p>Jag väntar fortfarande på 650d som enligt rykten skulle ha släppts 7 februari. Nu börjar man nästan bli lite otålig!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OVesterlund, post: 942870, member: 116768"] Själv tänker jag mest på filmläget, men min syrra fotar också väldigt mycket! Sen så ska 60d vara mer vädertålig och ha 2.5 gånger längre batteritid och så tror jag den klarar av högre ISO bättre också. Jag har inte riktigt förstått ännu hur det fungerar med PAL och NTSC. Jag tror (är långt ifrån säker) att det inte spelar någon roll om man spelar in i PAL eller NTSC om man bara har tänkt ha klippen på datorn och ladda upp på youtube och freeride och sånt. Men jag har testat 60d och 600d och jag har sett att det går att välja mellan PAL och NTSC. Jag väntar fortfarande på 650d som enligt rykten skulle ha släppts 7 februari. Nu börjar man nästan bli lite otålig! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Canon Eos 550d, 18 - 135 mm objektiv.
Tillbaka
Topp