Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Canon EOS 7D
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="maxcortes" data-source="post: 960738" data-attributes="member: 93527"><p>själv så tycker jag att det gör ganska stor skillnad. men med begränsad syftade jag mer på att ett 50mm funkar mer som ett objektiv till statiska shots medanst ett 18-55mm skulle ge mer frihet att både få statiska bilder och follows då du har en ganska vid brännvidd på 18mm och vill du ha 50mm så är det bara att zooma in. men visst 1.8an ger sjukt snygga bilder och videos men som sagt - du kommer nog känna dig "begränsad" så småningom</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="maxcortes, post: 960738, member: 93527"] själv så tycker jag att det gör ganska stor skillnad. men med begränsad syftade jag mer på att ett 50mm funkar mer som ett objektiv till statiska shots medanst ett 18-55mm skulle ge mer frihet att både få statiska bilder och follows då du har en ganska vid brännvidd på 18mm och vill du ha 50mm så är det bara att zooma in. men visst 1.8an ger sjukt snygga bilder och videos men som sagt - du kommer nog känna dig "begränsad" så småningom [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Canon EOS 7D
Tillbaka
Topp