Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Canon XM1 vs Sony VX1000
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="niklaasj" data-source="post: 339679" data-attributes="member: 73830"><p>Jag funderara på att köpa en Canon XM1 eller en Sony VX1000, jag undrar bland ni som har haft nån av dessa som kan ge lite tips på vad som är bra med dom. </p><p></p><p>jag undrar också om det finns nån LCD skärm med färg så man kan kolla på klippena efter man filmat på SONYs VX1000</p><p></p><p>Jag har tänkt att filma skid/snowboard filmer med den. </p><p></p><p>Tack på förhand// NIKLAS J.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="niklaasj, post: 339679, member: 73830"] Jag funderara på att köpa en Canon XM1 eller en Sony VX1000, jag undrar bland ni som har haft nån av dessa som kan ge lite tips på vad som är bra med dom. jag undrar också om det finns nån LCD skärm med färg så man kan kolla på klippena efter man filmat på SONYs VX1000 Jag har tänkt att filma skid/snowboard filmer med den. Tack på förhand// NIKLAS J. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Canon XM1 vs Sony VX1000
Tillbaka
Topp