Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Canon XM2
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tom" data-source="post: 123696"><p>tycker tävrt om. man kan ställ in den manuellt efter varje tagning, och det gör den bra. så behärskar man kameran fullt ut går det att få mycket bra material. autofokus och sånt använder man aldrig ändå. och mer 8x zoom behöver man inte. det är en dyr kamera med bra kvalité och bra förutsättningar att lyckas, om man behärskar saker som. bländare exponering och fokus.</p><p></p><p>men det beror helt på vad den ska användas till. bra kameror finns för billigare pengar också. xm2an kostar minst 21000 ny, och det är i högsta laget för den kameran. och ska du sen köpa tillbehör till så kostar det, mycket. ett fisheye kostar tex. 3000:-</p><p></p><p>men det är en underbar kamera. så har du pengar och inte vill lägga på nå vettigare. kan du ju alltid köpa en.. =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tom, post: 123696"] tycker tävrt om. man kan ställ in den manuellt efter varje tagning, och det gör den bra. så behärskar man kameran fullt ut går det att få mycket bra material. autofokus och sånt använder man aldrig ändå. och mer 8x zoom behöver man inte. det är en dyr kamera med bra kvalité och bra förutsättningar att lyckas, om man behärskar saker som. bländare exponering och fokus. men det beror helt på vad den ska användas till. bra kameror finns för billigare pengar också. xm2an kostar minst 21000 ny, och det är i högsta laget för den kameran. och ska du sen köpa tillbehör till så kostar det, mycket. ett fisheye kostar tex. 3000:- men det är en underbar kamera. så har du pengar och inte vill lägga på nå vettigare. kan du ju alltid köpa en.. =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Canon XM2
Tillbaka
Topp