Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Canting?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Yakumo" data-source="post: 93367" data-attributes="member: 33105"><p>Hur är det meningen att man ska stå på skidorna egentligen?</p><p></p><p>Mina gamla pjäxor var inställda så jag stod på innerkanterna på skidorna när jag stod normalt, för att stå helt platt fick jag vika ut knäna och det kändes inte rätt.</p><p></p><p>Försökte ställa om cantingen men det var nog fel på skruvarna.</p><p></p><p>Iaf, visst måste det vara meningen att man ska stå platt på skidorna när man står normalt?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Yakumo, post: 93367, member: 33105"] Hur är det meningen att man ska stå på skidorna egentligen? Mina gamla pjäxor var inställda så jag stod på innerkanterna på skidorna när jag stod normalt, för att stå helt platt fick jag vika ut knäna och det kändes inte rätt. Försökte ställa om cantingen men det var nog fel på skruvarna. Iaf, visst måste det vara meningen att man ska stå platt på skidorna när man står normalt? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Canting?
Tillbaka
Topp