Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Capita stairmaster
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="eknekn" data-source="post: 370892" data-attributes="member: 43484"><p>Tyngden tycker jag inte känns av speciellt mycket, den är ju rätt mjuk och har helt okej pop så den är inte alls klumpig på något sätt. </p><p></p><p>Med puderåkningen så är den väl inte speciellt stark, det tog något åk för mig att vänja mig eftersom att jag åker med bredaste stancen och utan setback. Men jag gillar åka goofy, hoppa utför klippor å shit när jag åker offpist så det är därför. Ta bara å ha tillräckligt hög fart så flyter den på ganska bra :P Den är ju oxå relativt bred och de underlättar ju.. </p><p></p><p>Den funkade fint för mig men åker du mycket offpist och verkligen vill surfa ska du nog välja en annan bräda.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eknekn, post: 370892, member: 43484"] Tyngden tycker jag inte känns av speciellt mycket, den är ju rätt mjuk och har helt okej pop så den är inte alls klumpig på något sätt. Med puderåkningen så är den väl inte speciellt stark, det tog något åk för mig att vänja mig eftersom att jag åker med bredaste stancen och utan setback. Men jag gillar åka goofy, hoppa utför klippor å shit när jag åker offpist så det är därför. Ta bara å ha tillräckligt hög fart så flyter den på ganska bra :P Den är ju oxå relativt bred och de underlättar ju.. Den funkade fint för mig men åker du mycket offpist och verkligen vill surfa ska du nog välja en annan bräda. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Capita stairmaster
Tillbaka
Topp