Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Capita Ultrafear 153, alternativt någe annan bräda
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Doughboy" data-source="post: 899210" data-attributes="member: 28391"><p>Knappast! OM jag hade haft några som helst ekonomiska intressen i snowboardbranchen skulle jag inte vara återförsäljare för Smokin som är så dyra så inga butiker är intresserade och som jag kanske säljer 25 brädor av på en säsong med otroligt liten förtjänst. Jag tycker det mesta inom snowboardindustrin är rätt lamt medan snowboardåkning är det absolut roligaste man kan ägna sig åt.</p><p></p><p>Jag gillar en mycket som har med snowboard att göra, men det finns en hel del som suger. Skidmärken som gör snowboards är generellt rätt lamt men "lifestyle"-märken som DC och Quiksilver som gör allt för att tjäna pengar på 16-åringar är ju så lamt att man skäms.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Doughboy, post: 899210, member: 28391"] Knappast! OM jag hade haft några som helst ekonomiska intressen i snowboardbranchen skulle jag inte vara återförsäljare för Smokin som är så dyra så inga butiker är intresserade och som jag kanske säljer 25 brädor av på en säsong med otroligt liten förtjänst. Jag tycker det mesta inom snowboardindustrin är rätt lamt medan snowboardåkning är det absolut roligaste man kan ägna sig åt. Jag gillar en mycket som har med snowboard att göra, men det finns en hel del som suger. Skidmärken som gör snowboards är generellt rätt lamt men "lifestyle"-märken som DC och Quiksilver som gör allt för att tjäna pengar på 16-åringar är ju så lamt att man skäms. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Capita Ultrafear 153, alternativt någe annan bräda
Tillbaka
Topp