Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Capita Ultrafear 153, alternativt någe annan bräda
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="riccweee" data-source="post: 899217" data-attributes="member: 119643"><p>äh, måste nog INTE hålla med där alltså. Visst, det e ballt att hata på Burton för dom e BigBusiness, jag fattar det. Men inget annat snowboardmärke ger lika mycket tillbaka till industrin och kulturen. Dom gör helt enkelt mycket för snowboarding, Inte minst är dom Pionjärerna av Snowboard. Och när det gäller skidmärken, visst bra poäng också, brukar hålla med, MEN, Salomon har ett gäng snorungar som e masterjibbare och ger dom mer eller mindre helt fria händer att designa brädor hur dom än vill. Jag anser att även det är bra för snowboard rörelsen generellt sett. Sen att dom tagit in sin perfectionism för funktionella och bekväma boots gör inte saken värre.</p><p>Sen att DC e P12 märke, typiskt "sverige-trenderi-snack". DC gör bra brädor. varför bry sig mer om det? plus, Ken Block e en kul snubbe, han gillar att spendera sina pengar i "extrem sport" och tycker han gör ett bra jobb, varför ska man hata? MTN lab va ju en kul ide och hur mycket har inte diverse åkare, oavsett sponskoppling, utvecklats och haft kul där? däremot e deras skor hyfsat dåliga. Tycker dom e obekväma och styva utan att ge respons. Deras ytterkläder däremot e ganska billiga och man får faktiskt hyfsade grejjer till bra pris. Inget jag själv väljer att åka i, men bra budget val iaf.</p><p></p><p>oh well, nu ska jag sluta babbla igen, jag blir fan trött på migsjälv alltså, orkar inte läsa igenom det ens, SRY :P</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="riccweee, post: 899217, member: 119643"] äh, måste nog INTE hålla med där alltså. Visst, det e ballt att hata på Burton för dom e BigBusiness, jag fattar det. Men inget annat snowboardmärke ger lika mycket tillbaka till industrin och kulturen. Dom gör helt enkelt mycket för snowboarding, Inte minst är dom Pionjärerna av Snowboard. Och när det gäller skidmärken, visst bra poäng också, brukar hålla med, MEN, Salomon har ett gäng snorungar som e masterjibbare och ger dom mer eller mindre helt fria händer att designa brädor hur dom än vill. Jag anser att även det är bra för snowboard rörelsen generellt sett. Sen att dom tagit in sin perfectionism för funktionella och bekväma boots gör inte saken värre. Sen att DC e P12 märke, typiskt "sverige-trenderi-snack". DC gör bra brädor. varför bry sig mer om det? plus, Ken Block e en kul snubbe, han gillar att spendera sina pengar i "extrem sport" och tycker han gör ett bra jobb, varför ska man hata? MTN lab va ju en kul ide och hur mycket har inte diverse åkare, oavsett sponskoppling, utvecklats och haft kul där? däremot e deras skor hyfsat dåliga. Tycker dom e obekväma och styva utan att ge respons. Deras ytterkläder däremot e ganska billiga och man får faktiskt hyfsade grejjer till bra pris. Inget jag själv väljer att åka i, men bra budget val iaf. oh well, nu ska jag sluta babbla igen, jag blir fan trött på migsjälv alltså, orkar inte läsa igenom det ens, SRY :P [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Capita Ultrafear 153, alternativt någe annan bräda
Tillbaka
Topp