Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Capita Ultrafear 153, alternativt någe annan bräda
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Doughboy" data-source="post: 899271" data-attributes="member: 28391"><p>Finns inget ballt med att hata på Burton. Jag hatar inte på Burton jag bara tycker att de gör extremt trista produkter. Att DC gör bra brädor tvivlar jag verkligen inte på men det har väl heller ingenting med vad man tycker om själva märket att göra?</p><p></p><p>Utan skidmärken skulle inte snowboard ha kommit särskilt långt men det gör ju inte skidmärkena roligare.</p><p></p><p>Vilka prylar man gillar handlar väl om känslor och har sällan med kvalitet att göra. Alla snowboardmärken gör bra prylar och typ 50% tillverkas på tre ställen, Burton, GST och Elan. Skillnaden ligger ofta i image och vad man går igång på är väl rätt individuellt.</p><p></p><p>Blanda inte ihop ogillande av märken med orespekt. De är två helt skilda saker.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Doughboy, post: 899271, member: 28391"] Finns inget ballt med att hata på Burton. Jag hatar inte på Burton jag bara tycker att de gör extremt trista produkter. Att DC gör bra brädor tvivlar jag verkligen inte på men det har väl heller ingenting med vad man tycker om själva märket att göra? Utan skidmärken skulle inte snowboard ha kommit särskilt långt men det gör ju inte skidmärkena roligare. Vilka prylar man gillar handlar väl om känslor och har sällan med kvalitet att göra. Alla snowboardmärken gör bra prylar och typ 50% tillverkas på tre ställen, Burton, GST och Elan. Skillnaden ligger ofta i image och vad man går igång på är väl rätt individuellt. Blanda inte ihop ogillande av märken med orespekt. De är två helt skilda saker. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Capita Ultrafear 153, alternativt någe annan bräda
Tillbaka
Topp