Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Carbonic-X vs Iridium-lins
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mago_bxl" data-source="post: 136325" data-attributes="member: 56272"><p>Hej,</p><p></p><p>Behöver ett par nya skidglasögon och funderar på Oakleys Iridium-lins alternativt Smiths Carbonic-X. </p><p></p><p>Är det någon här som har testat BÅDA varianterna och som skulle kunna ge en kort recension? Hur bra är de t.ex. i flatljus respektive solsken? Finns det andra linser som jag bör titta närmare på? En annan sak som jag har reflekterat över är att många säljs med spegellins. Försämrar inte det sikten avsevärt vid dålig väderlek?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mago_bxl, post: 136325, member: 56272"] Hej, Behöver ett par nya skidglasögon och funderar på Oakleys Iridium-lins alternativt Smiths Carbonic-X. Är det någon här som har testat BÅDA varianterna och som skulle kunna ge en kort recension? Hur bra är de t.ex. i flatljus respektive solsken? Finns det andra linser som jag bör titta närmare på? En annan sak som jag har reflekterat över är att många säljs med spegellins. Försämrar inte det sikten avsevärt vid dålig väderlek? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Carbonic-X vs Iridium-lins
Tillbaka
Topp